ארכיון עבור "חדשות"

ההשפעות המיטיבות של חומצה לינולאית מצומדת במחלת קרוהן

חוקרים באוניברסיטת וירג'יניה טק בארצות הברית, תיארו את ההשפעות המיטיבות של היצע חדש של חומצה לינולאית מצומדת (CLA). הפעם, חל שיפור בחולי .

מומחי התזונה של מעבדה אימונולוגיה מולקולרית לרפואה (NIMML) של וירג'יניה טק, בשיתוף עם המחלקה לגסטרואנטרולוגיה ו Hepatology, אוניברסיטת צפון קרוליינה תיארו עדות חדשה על תרומה של חומצה לינולאית מצומדת (CLA) .

חומצה לינולאית מצומדת (CLA) הוא חומר מזין בטוח ויעיל ביותר בהורדת שומן הגוף, תוך שמירה ואפילו מעט הגדלת מסת השריר. הוא מצוי בבשר ובמוצרי חלב של בעלי חיים מעלי גירה, ואת ריכוזי יעיל ניתנים באמצעות תוספי מזון, ובמקרה של ארגנטינה הוא משווק תחת השם CLA מטבולית.

פרופ 'לגסטרואנטרולוגיה באוניברסיטת צפון קרוליינה קים ל אייזקס אמר "המחקר שלנו בחולים עם מחלת קרוהן אשר קיבל 1800 מ"ג של CLA (2 כמוסות מטבולית CLA / Tonalin) הראו שיפור משמעותי."

והוסיף: "חל שיפור ניכר בפעילות המחלה ואת איכות החיים של 50% מהנבדקים. בכל המקרים CLA נסבל היטב. תוצאות אלו מעודדות מאוד והוא יצטרך להיות מאומת בניסוי אקראי מבוקר "

המשך קריאה "היתרונות של חומצה לינולאית מצומדת במחלת קרוהן"

שומן וסרטן המעי הגס

La dieta grasa produce cancer de colon רמזים חדשים על הקשר שבין השומן לסרטן תזונתיים של
החוקרים מצאו שינויים גנטיים המשפיעים על איך הגוף משתמש באינסולין.
לדברי החוקרים, הם גילו רמזים לגבי איך דיאטה שומן מעלה את הסיכון לסרטן המעי הגס.

"זה תמיד שאלות לגבי למה דברים כמו תזונה והשמנת יתר הם גורמי סיכון בלתי תלויים לסרטן המעי הגס. מחקר זה מציע כיצד ומדוע עשירות בשומן קשורים לסרטן המעי הגס ", אמר בהודעה לעיתונות מבית המקדש המחבר אוניברסיטת להוביל כרמן Sapienza, פרופסור לפתולוגיה של מכון FELs למחקר הסרטן ביולוגיה מולקולרית של האוניברסיטה.

Sapienza ועמיתיו בדקו את רקמת המעי הגס הבריא של חולים עם סרטן המעי הגס וגילה כי סימני אפיגנטים המשנים על גנים המעורבים פירוק של פחמימות, שומנים וחומצות אמינו (נפוץ בתזונה המערבית שומן) נראה כבר הסבה מקצועית.

המשך 'שומן דיאטה וסרטן המעי הגס "קריאה"