רמזים חדשים על הקשר שבין השומן לסרטן תזונתיים של המעי הגס
החוקרים מצאו שינויים גנטיים המשפיעים על איך הגוף משתמש באינסולין.
לדברי החוקרים, הם גילו רמזים לגבי איך דיאטה שומן מעלה את הסיכון לסרטן המעי הגס.
"זה תמיד שאלות לגבי למה דברים כמו תזונה והשמנת יתר הם גורמי סיכון בלתי תלויים לסרטן המעי הגס. מחקר זה מציע כיצד ומדוע דיאטות עשירות בשומן קשורים לסרטן המעי הגס ", אמר בהודעה לעיתונות מבית המקדש המחבר אוניברסיטת להוביל כרמן Sapienza, פרופסור לפתולוגיה של מכון FELs למחקר הסרטן ביולוגיה מולקולרית של האוניברסיטה.
Sapienza ועמיתיו בדקו את רקמת המעי הגס הבריא של חולים עם סרטן המעי הגס וגילה כי סימני אפיגנטים המשנים על גנים המעורבים פירוק של פחמימות, שומנים וחומצות אמינו (נפוץ בתזונה המערבית שומן) נראה כבר הסבה מקצועית.













תגובות אחרונות